דיגום מעבדה מוסמכת

דיגום מים

תעודת דוגם מוסמך

נבדק בבדיקת מעבדה

באישור משרד הבריאות

המים שאנחנו שותים חייבים להיות מים נקיים ומטוהרים, על מנת שלא ייכנסו לגופינו וירוסים וחיידקים. לכן, בכל מקום שבו נמצא מאגר מים שאמורים לשמש לשתייה ולרחצה, חייבים לבצע חיטוי במערכות מקור המים, ודיגום נקודות המים לשתייה הנבדק ע"י מעבדה מוסמכת באישור משרד הבריאות שיבטיח את התוצאה הרצויה.

כיצד מבצעים?

אנחנו בחברת שומר מתמחים בביצוע בדיקות למים המיועדים לכל הצרכים, ומבצעים חיטוי וטיהור שלהם מחיידקים לא רצויים. אנו פועלים על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר ועל פי תקנות משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה, כך שלאחר סיום העבודה אתם יכולים להיות בטוחים שהמים שלכם נקיים מכל החיידקים המזיקים.

אם גם אתם רוצים להבטיח שמי השתייה והשקיה שלכם נקיים באמת מחיידקים במים, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ולהזמין בדיקה יסודית ומקיפה. אם במהלך הבדיקה יתגלה שבמים יש חיידקים בכמות שעלולה להיות מסוכנת, נבצע את כל הפעולות הנדרשות לרבות חיטוי צנרת המים והביוב וחיטוי מקורות המים עצמם, על מנת לאפשר לכם ליהנות ממים נקיים באמת.

מי צריך להזמין שירותי חיטוי מסוג זה?

הסכנות שנמצאות בחיידקי המים

מי שתייה שיש בהם חיידקים עלולים לגרום לבעיות בריאותיות שונות, בהתאם לסוג החיידק ולכמות שנכנסה לגוף האדם, ולכן יש חשיבות רבה לביצוע חיטוי וטיהור של מים שיכולים להגיע אל הברזים שלנו.

כמו כן, מים שיש בהם חיידקים עלולים להיות מסוכנים גם לצמחייה, שכן ישנם חיידקים שיכולים להזיק לא רק לבני אדם אלא גם לצמחים.

על מנת להיות בטוחים שמדובר במים בטוחים לשימוש, בין אם מדובר במים שמיועדים להשקיה ובעיקר אם מדובר במים שמיועדים לשתייה, חשוב מאוד לפנות לחברה המתמחה בתחום של חיטוי מאגרי מים, ולשכור את שירותיה לטובת טיהור המים מכל החיידקים שעלולים להזיק.

החשיבות לביצוע חיטוי מערכות מים היא גבוהה ביותר, וגוף ציבורי שלא דואג לכך מסכן את הציבור.
חיטוי עושים רק המומחים
על מנת להיות בטוחים שפעולת החיטוי של מערכות המים אכן התבצעה על הצד הטוב ביותר כך שלא יהיו בצנרת חיידקים, וירוסים ושאר מזהמים, חשוב מאוד שהעבודה תתבצע על ידי מומחים.
לכן, לפני שמזמינים חברה לביצוע העבודה חשוב מאוד לוודא שיש ברשותה את כל ההסמכות והאישורים הנדרשים לביצוע חיטוי מסוג כזה, ושהאנשים הפועלים מטעמה עברו את כל ההכשרות וקיבלו את כל התעודות. חשוב, כמובן, לוודא, שהעבודה תתבצע באחריות מלאה, על מנת שבכל מקרה של בעיה או זיהום – יהיה אל מי לפנות ומי שיבצע חיטוי מחדש.

שומר טכנולוגיות לשירותכם

שומר מתמחה בביצוע חיטוי מערכות מים מתקדם, באמצעות הציוד הטוב ביותר שקיים היום בתחום ועל ידי אנשי מקצוע מוסמכים. יש לנו 40 שנות ניסיון בתחום של חיטוי מסוגים שונים: חיטוי מים, חיטוי מאגרי מים ועוד, וכל עבודה מתבצעת על ידינו ביסודיות על פי כל דרישות התקן, וכל לקוח מקבל אחריות מלאה, לכל מקרה שלבעיה.

סוגי חיידקים במים

המים מכילים תמיד הרבה מאוד חיידקים, אשר במינון מסוים אינם מזיקים ויכולים אפילו לספק למים את חלק מתכונותיהם המועילות, אולם כשכמותם עולה אל מעל הכמות המותרת, הם יכולים לגרום לנזקים. הנה מספר דוגמאות לחיידקים כאלה:

  • אי קולי – חיידק ממשפחת הקוליפורמים, הכוללת גם חיידקים שנפוצים מאוד בטבע ואינם מזיקים בכלל, אולם החיידק הספציפי הזה עלול לגרום למחלות כמו כאבי בטן, שלשולים, דלקות בדרכי הנשימה, דלקת קרום המוח, דלקות בדרכי השתן ועוד.
  • פסוידומונס ארוגינוזה – חיידק שנחשב אלים ביותר. אמנם, אם הוא נשאר רק על העור אינו מסוכן בכלל, אבל אם הוא ייכנס לגוף דרך שריטה או פצע, הוא עלול לגרום לדלקות לא נעימות. בנוסף, אם יימצא בבריכות שחייה, למשל, הוא עלול לחדור דרך האוזניים ולגרום לדלקות אוזניים חריפות, ואם יתקוף אנשים מבוגרים או ילדים שהמערכת החיסונית שלהם חלשה, הוא עלול לגרום להם לדלקות ריאות חריפות במיוחד.
  • סטאף אראוס – חיידק שאם חודר לעומק הגוף דרך מערכת הדם עלול לגרום לדלקת ריאות חריפה ואף למחלות לב.
    יכולים להיות חיידקים נוספים במים, אולם אלה הם החיידקים העיקריים שבדיקות המים מתמקדות בהם, בגלל העובדה שהם עלולים לגרום לנזקים חמורים.

לשירותים נוספים

לשאלות בווצאפ
דילוג לתוכן